Sessió científica la RAFC organitza per la Secció Segona Biologia i Farmacologia amb la conferència: “IMPACTE DEL CANVI GLOBAL SOBRE LA SALUT”

El pròxim dilluns 28 d’octubre, a les 18h 30, en el Saló d’actes d’aquesta Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya i organitzada per la Secció Segona (Biologia i Farmacologia), se celebrarà, en Sessió Pública Extraordinària, la conferència titulada:

“IMPACTE DEL CANVI GLOBAL SOBRE LA SALUT”

que serà impartida pel Dr. Josep Peñuelas i Reixach

Professor d’investigació i director de la Unitat d’Ecologia Global del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF-CSIC)

Presentació del conferenciant a càrrec de la Dra. Roser Vila i Casanovas, acadèmica corresponent i secretària de la Secció Segona de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya.

L’enllaç de connexió al zoom: https://us06web.zoom.us/j/85720546566

L’acte, també, es podrà seguir en directe pel canal YouTube de la pàgina web de l’acadèmia: www.rafc.cat.

Data

28 oct., 2024
Vençut

Hora

18:30 - 20:00
Categories

Organitzador

RAFC
gener 2025
DE MOMENT NO HI HAN ACTES PROGRAMATS