1942 Enriqueta Pumpidó Ros posant pomada i prospecte a la capsa. 1942 Enriqueta Pumpidó Ros posant pomada i prospecte a la capsa.
1942 Secció capses. Les operaries doblegaven el cartró i encolaven la capsa per poder-hi posar els tubs de pomada. 1942 Secció capses. Les operaries doblegaven el cartró i encolaven la capsa per poder-hi posar els tubs de pomada.
1946 Grup de noies al terrat de l’edifici principal després d’una nevada. La segona per l’esquerra és la Antònia Roca i la de la bata blanca la Quimeta Bueno i la de més a la dreta la Mercè Salmuri. 1946 Grup de noies al terrat de l’edifici principal després d’una nevada. La segona per l’esquerra és la Antònia Roca i la de la bata blanca la Quimeta Bueno i la de més a la dreta la Mercè Salmuri.